I dag kan man si at det har vært en rolig dag.

 

 

 

Har faktisk bare vært en liten tur utenfor døra i dag, bare for å skrive meg opp på å lista slik at en får vasket noe klær i løpet av uka. Ellers så har jeg faktisk ikke gjort en dritt og det har da vært godt for da fikk jeg slappet av, men det var heller ikke enkelt for smertene var til å ta å føle på. Men i morgenkveld skal jeg eller rettere sakt så håper jeg at de medisinene jeg skal hente i morgen skal virke, for da får jeg kanskje noe mindre smerter forlanger ikke noe mer enn det. Kanskje jeg er litt for optimist men det er vel lov å håpe, kan jo ikke gjøre noe annet enn å håpe å det er vel lov.

 

Kanskje jeg kan få hvile og ro nok fra smertene så jeg kan få sove en natt, å da kan jo dagene bli bedre etter en natt med søvn. Så på en måte så får jeg håpe at i morgenkveld og natt er den første dagen i mitt nye liv er jo lov å håpe, for hvis de nye medisinene virker som de skal så blir det kanskje mindre smerter på meg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

6 kommentarer
      1. Jeg håper også at dagen og natten i morgen blir bedre, for da er det ett bevis på at medisinene mine hvis jeg får sove i morgen kveld.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    1. Håp det bli bedre etterhvert når medisin virker.
      Nu harvæ sett Bodø Glimt bli Norges beste lag.Fantastisk. Stolt å bo i Bodø
      Ha en fin natt.
      Klem fra mæ.

      1. Ja det håper jeg også at det blir bedre etterhvert når medisinene virker.

        Ja nå er Bodø Glimt beste fotball laget i Norge.

        Ønsker deg en kjempefin mandagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Håper virkelig at medisinene skal virke slik at du skal få den søvnen du trenger. Gikk meg en lengre tur i dag og det var godt og være ute! Nettopp sett Farmen, og Asle velger nok Per til storbonde. Da er det å vente til tirsdag. Ønsker deg en fin kveld og så håpet jeg du får sove. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg håper også at disse medisinene som jeg hentet i dag hjelper i kveld, for nå trenger jeg virkelig god søvn sov jo ikke i natt heller så nå begynner det å røyne på. I dag har jeg vært å gått meg en liten tur, det var faktisk godt med frisk luft men disse smertene satte en stopper på gleden.

        Ja han Asle velger enten Per eller han Thor som storbonde, håper han velger Per men begge er jo finne gutter/menn. Ja vi må vente til tirsdag for å få sett det.

        Ønsker deg en fin mandagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg