I dag har vært innholdsrik til å være meg.

Reklame | Ellos.

 

 

Dagen i dag startet med en handle tur så jeg fikk handlet inn den maten jeg trenger denne uken, det er syk deilig å gjøre det fra morgenen av for da kan man gå rundt i butikken i fred og ro. Er ikke så mange som er ute å handler klokken 08.30, ingen kø i kassene for det er det verste jeg veit for å si det slik stå i kø med andre ord da er det ofte at panikken kommer over meg.

 

Så satt  jeg og svarte på en del kommentarer før jeg gikk ut igjen, å da dro jeg på kafe og koste meg med kaffe og reke smørbrød. Det var sykt godt jeg satt der å koste meg å så på folk i over en time, jeg var på bymisjonens kafeen å det var kjempe koselig. Men tror du at jeg klarte å ta noen bilder, nei det klart jeg å glemme som alltid så der må jeg skjerpe meg.

 

Men nå skal jeg bli flinkere til å ta noen nye bilder, men jeg skal nå spare til ett kamera sånn at jeg kanskje klarer å ta gode bilder til bloggen min.

 

 

Jeg har lagt ved noen klikk, klikk det er ingen tvang å klikke men det hadde vært fint om du gjorde det for det jeg tjener på bloggen skal jeg spare en del av slik at jeg kan kjøpe meg et kamera.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

 

 

adidas Sport Performance//Ellos//Reebok Performance//DBKD//Viva la Diva

2 kommentarer
    1. God morgen. Håper du fikk sove godt i natt. Er ikke en selvfølge at man sover like godt hver eneste natt. Jeg var så stup trøtt i går og sovnet som en stein. Gjorde godt siden jeg skal på bytur i dag. Bare en snartur. Må også innom Biltema og handle litt fuglefrø til mine fuglevenner. Er så gøy å se på småfuglene.
      Du hadde en fin tur til Bymisjonen og fikk deg kaffe og noe å bite i. Koselig det også. Håper du får en fin dag, og at været er bra at du får deg en liten tur ut.
      Klem fra nord.

      1. Jeg var stup trøtt så jeg fikk sove veldig godt i natt også, her regner det så det spruter men jeg skal nok våge meg ut en tur i dag også.

        Ja det er fint å se på småfuglene, fint å ha dem nære på foringsbrettet. Er kjempe bra at du forer småfuglene om vinteren, det gjør jeg også selv om jeg bor i lavblokk de små vakre krabatene trenger hjelp til å finne mat på vinteren.

        Ja det var veldig koselig å bare sitte og observere folk, og spise litt da fikk jeg de timene til å gå 2 av dem.

        Fin dag blir det uansett om det regner eller er sol.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg