I dag har tankene ligget tungt over meg.

 

 

 

Ja i dag har tankene ligget både tungt og mørkt over mitt sinn, noen av tankene var hva kan jeg skrive om som ikke blir sett på som tigging eller at jeg er dummere på bloggen enn det jeg er ellers i livet. Og veit dere hva jeg kom ikke på noe derfor har jeg ikke skrevet noe før nå, en ting er sikkert at ett menneske skal ikke klare å få meg til å tie bare for å ha sakt det.

 

Dette er min blogg og jeg bestemmer over hva jeg vil skrive om, sånn er det med den saken så da får du/ dere ta meg for den jeg er og ikke tro at jeg ikke klarer å ri den av denne gangen også.

 

Meg blir dere ikke kvitt så lett og ett menneske prøver så godt hun kan men hun skal ikke få det til, jeg har møt mye slag og motstand i livet så jeg har blitt vant til å vende det andre kinn til og vise kjærlighet og vennlighet tilbake. For en person som holder på slik kan jo ikke ha det så greit med seg selv, har kanskje ikke fått så mye varme og omtanke av andre men er det ett nett troll så er det vel bare å gi det litt lys så sier det poff så er det borte for godt håper faktisk det er det første men tror at det er det siste.

 

 

Lag deg en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

17 kommentarer
    1. Du kan skrive akkurat det du føler for, det er din blogg. Dem som ikke liker det kan jo bare la være å lese !
      Aldri la andre fortelle deg hva du kan og ikke kan!!!!! Så lenge du ikke skader noen (og det gjør du ikke) så kjør på!!!!!

      klem til deg.

      1. Jeg fortsetter som jeg pleier på bloggen, de som ikke liker eller tåler å lese det jeg skriver kan jo bare la være å lese.

        Jeg skader ingen vil jo helst unngå å slå ihjel en mygg, så å skade noen det gjør jeg ikke for jeg behandler folk så bra jeg bare kan for jeg har opplevd hvordan det er å ikke bli behandla bra som mobbing og slik så jeg gjør ingen noen ting.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Skriv om det som passer deg – hva andre måtte mene så gi F
      Kjedelig når folk holder på slik, bedre å gjøre noe annet da vel..Hvorfor lese en blogg når man ikke tror
      på bloggeren og bloggen – fake lissom….
      Men husk det er del innlagte med psykiske problemer som leser blogger også, og de vet faktisk ikke helt hva dem gjør..
      for dem er syke vettu! Vært borti et par slike her på blogg tidligere..Stor klem til deg 🥰

      1. Da fortsetter jeg som jeg pleier jeg, da jeg lå inne for psykiske problemer så hadde jeg nok med meg selv så det å lese blogg var ikke helt meg da.

        Leste noen men jeg veit jo at de som lider psykisk ikke alltid veit hva de gjør, ja jeg veit jo det jeg lå på DPS i 16 uker selv men det var i de siste 4 ukene som jeg leste blogger for ellers så var jeg for dårlig til å lese hadde nok med å komme meg igjennom dagen på det verste.

        Ønsker deg en riktig fin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Så rett du gjør!🤗👏🏻👍🏻
      Det er DIN blogg og du skriver akkurat det du har lyst til!👏🏻👍🏻
      Veldig bra Aud-Marit!🌸🦋👍🏻
      Ha en nydelig kveld!☀️😊

      1. Ja etter mye grubling og tanker i dag så kom jeg fram til det at jeg fortsetter som jeg har gjort til nå, skrive om meg og mitt for det er jo min blogg og jeg som bestemmer over den og hva jeg skriver om.

        Kvelden min har vært bra til nå.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Klart du skal skrive om akkurat det du vil! Og det er bra at du ikke lar det trollet målbinde deg! Her kommer en god klem oppover Lågendalen! <3

      1. Nei det er jo ett menneske som sikkert ikke har det så bra med seg selv, å jeg veit jo så godt hvordan det er så nei det trollet kan jo bare surre på men nå har jeg lagt hennes oppførsel ut i lyset og det skal jeg gjøre hver gang det kommer mer fra den kanten.

        Jeg skal fortsette og skrive om meg og mitt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Jeg takker så mye for klemmen som kom langs Lågendalen.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg skal fortsett som jeg pleier, som du sier så kan jo de som ikke vil lese kan jo bare hoppe over det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takker for støtten og gode ord, jeg skal fortsette som jeg pleier. Og nei jeg er jo ikke dum på det ene eller det andre plan, men det har vært mange tanker i dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    5. Det er din blogg, og da skriver du om det du føler for. Det er vondt å slite psykisk, og ensomhet i livet er smertefullt. Det å ikke ha familie og noen å omgås er ikke enkelt å leve med, og nesten umulig for andre som ikke kjenner på sånt å forstå.
      Den tiden vi er inne i er også vanskelig for enslige pensjonister økonomisk. Hvordan skal man få endene til å møtes når alt stiger i pris? Syns du skal starte en Spleis til å dekke de dyre strøm og matutgiftene som kommer. Sånn, ærlig og bare godt ment. Jeg synes at du er ei tøff dame som virkelig står på for å klare deg så godt det er mulig. All respekt.

      1. Det å slite psykisk er veldig vondt og de som ikke har prøvd det veit ikke hvordan det er, ensomheten er tung og bære alene. Ja nå er det mange som kommer til å slite økonomisk, ja tenk å ha jobbet nesten ett helt liv og så skal en ikke klare seg på pensjonen sin.

        Veit du jeg tør faktisk ikke å bruke spleis lenger, jeg veit det var godt ment men jeg får klare meg så godt det går. For hadde jeg tatt det skrittet å bruke spleis så hadde den personen som skrev at jeg bare brukte bloggen min til å tigge, da får hun jo blod på tann hvis hun finner ut at jeg har startet en sleis.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Jeg mener at du ikke skal la en persons sure meninger stoppe deg i å lage en Spleis, og spesielt nå når alle prisene fyker i været. Å ikke eie forståelse for at en enslig dame med en pensjon har lite å rutte med nå blir bare rart. Ikke bry deg om den personen, ikke la noen smålige kommentarer hindre deg. De som vil støtte deg gir frivillig, og du skal holde ditt hode hevet over sånt.
          Håper at du får fine dager fremover. Du er god på å komme deg ut på tur og være aktiv, og en god støtte for venninna di.

          1. Jeg prøver så godt jeg kan så lenge det går, går det ikke så får jeg starte en spleis men ikke før det ikke går lenger. Men det er bare min stolthet og stahet som gjør at jeg ikke starter noen spleis enda, og det er jo mange som har det verre enn meg når det gjelder de stigende prisene men det hjelper ikke meg det grann. Hadde jeg ikke kommet meg ut så hadde jeg ikke klart meg, og ja jeg er en støtte for venninnen min men så er hun til stor støtte for meg også.

            Dagene blir nok bra utover.

            Ønsker deg en kjempefin kveld og natt når den tiden kommer.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg