I dag har jeg vært på sykehuset i Drammen.

 

 

 

Har både vært hos nevrolog og revmatolog på Drammen sykehus, det ble en dyr fornøyelse men da får en håpe at de kommer fram til hvilke medisiner som jeg kan bruke og som hjelper både på leddsmertene og nervesmertene mine. Skal ikke nevne noe navn på de medisinene for ikke å bli sett på som pille misbruker for det er jeg ikke, har jo til nå brukt 6 stykk fem hundre mg paracet i over 20 år daglig. Veit at det kan være skadelig men hva skal en gjøre da, har jo ikke fått noe annet så da må en jo ta noe for smertene. Fikk ingen tilbud om smerte klinikk eller noe annet, så da får en håpe at min lege og de spesialistene på sykehuset kan samarbeide slik at jeg kan får riktig dosering.

 

Skal ikke syte mer om det nå.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. Håper du får noe som kan hjelpe deg, det er ikke godt å gå rundt med smerter😞
      Idag sendte jeg bøker til deg. Om du vil kan du få sporingsnummeret, så du sjekke når den kommer fram?
      Klem til deg, ha en fin kveld videre

      1. Ja jeg håper de klarer å komme fram til riktig dosering men jeg har tatt dem i dag å jeg har litt mindre smerter i kveld, får håpe det varer skal ikke forlange at jeg blir helt smertefri men at over halvparten blir redusert.

        Å tusen takk for at du sendte dem. Det trenger du ikke det å sende meg da blir jeg overrasket når de kommer.

        Klem fra meg til deg. Ønsker deg en kjempe fin mandagskveld.

      1. Nei jeg veit det, men det er noen som mener det kom en kommentar om det i dag fra ett menneske som har vært ute etter meg siden jeg begynte å blogge i 2012.

        Er litt virkning av dem medisinene i kveld så det er godt, så da står det igjen en ting å det er å få sove i natt.

      1. Ja de funket sånn at jeg hadde en bedre ettermiddag og kveld enn jeg har hatt på over 30 år, ikke helt smertefri men mye mindre smerter enn det har jeg har hatt i alle disse årene. Men en får håpe det er noe som varer.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg