I dag har jeg vært på flaskejakt.

 

 

 

I tåkehavet så har jeg vært på flaskejakt i dag, men det ble en veldig dårlig fangst fant ingen verdensting kanskje jeg har mistet min flaks når det gjelder å finne flasker.

 

Det kan jo også være ett bevis at Kongsberg sin befolkning tar smittevernrådene som Norge er i.

 

Nå sitter jeg å ser på Maskorama på NRK, skal se duellen på skal vi danse etter Maskorama så skal jeg over på tv2.

 

Kom inn for fire timer siden, men har ikke hatt lyst til å skrive noe før nå.

 

Dette er en kort og grei oppdatering spør du meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg