I dag har jeg vært på en liten tur, var fysisk ute å lette etter tomflasker.

 

 

 

I dag så har det vært opphold og fint så da var det bare å ta på meg ett par sko ja det er lurt med ett par, gikk rundt omkring i en times tid for å lete etter tomflasker det måtte jeg for jeg har savnet det når det har regnet så mye. Fant flasker til 36 kroner og det var gøy syntes jeg da, skal bli litt mer i morgen av den slags.

Var også oppom venninnen min som ringte mens jeg pantet flaskene, så ble det skravling over en kopp kaffe gikk også opp og handlet litt for henne. Så gikk jeg hjem igjen for å gjøre meg klar til håndball kampen mellom Norge og Sveits som går akkurat nå på tv2 Norge leder 31 mot Sveits sine 16.

 

Ønsker dere alle en riktig god kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg