I dag har jeg vært på besøk.

Reklame | Ellos.

 

 

 

 

Høstfargene er vakre om dagen selv om det regner, da er det bare å kle seg i regntøy noe som jeg gjorde i dag. Etter at jeg hadde vært å besøkt venninnen min som nå var kommet hjem, etter sykehusopphold og vært innom på avlastning og sårstell på et helsetun her i byen. Men nå var hun hjemme igjen glad og fornøyd.

 

Etter at jeg hadde vært hos henne så gikk jeg meg en lang tur ute langs ved elva, høstfargene er helt utrolig jeg måtte bare hjem å få på meg regntøy. Jeg har ikke så fint regntøy som det jeg har lagt inn på min klikk klikk som kommer under dette innlegget, har også lagt med litt til huset i den klikk klikken.

 

Jeg skal nå slenge meg på sofaen å lese litt å titte på tv, er godt når en har brukt kroppen med å gå tur og se lokalmiljøet i ett øyesyn.

 

Men turen ble litt amputert for vannet stoppet meg, men det var ikke så høy vann stand som det var her om dagen det var bare til anklene i dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Ellos//Markslöjd//Tretorn//Jacqueline de Yong

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg