I dag har jeg tenkt lenge på hva jeg skal skrive om slik at jeg ikke tråkker noen på tærne.

 

 

 

Ja jeg har tenkt lenge å vel på hva jeg skal skrive om kom jo heller på alt jeg ikke burde skrive om, for gjør jeg det så er det nok noen som får helt fnatt jaja jeg får vel bare la det være.

 

Kan jo skrive om at jeg har vært på en lang morgentur i dag, gikk ut klokken 07.00 og var hjemme igjen ca klokken 10.30 tror jeg da. Var ikke ett korps og se de begynte vist ikke før klokken var 12.00 og så lenge gadd ikke jeg og vente på, for da jeg gikk igjennom byen på vei hjem så var jeg sliten at det bare var å komme seg hjem.

 

Ja nå kommer det ett par ord som noen kommer til å få fnatt av, jeg fant noen flere tomflasker i dag mer skal jeg ikke skrive om det sånn at jeg beholder søndagskvelden orker ikke noe bråk nå.

 

Nå ser jeg på fotball cupfinalen mellom Molde og Bodø Glimt heia Bodø Glimt sier jeg da, er jo litt barnslig at de piper og uer hver gang kapteinen til Bodø Glimt har ballen så derfor ønsker jeg at de vinner.

 

 

Lag dere en fin søndag ettermiddag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. Ja det er det men som du skriver det får være deres problem, jeg skal skrive det som faller meg inn men må nok moderere det litt.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld og 1 mai kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    1. Ikke bry deg om hva andre mener, la de bare få fnatt 😉 det er din blogg, og så lenge du ikke kommer med dritt om andre (og det gjør du aldri), så skal du skrive om akkurat det du vil, synes jeg

      Ellers så er jeg kjempelykkelig over at Molde vant cup-kampen da😁 Heia Molde 💙⚽️

      1. Nei skal prøve å la være å bry meg om hva andre mener, nei jeg skriver ikke dritt om andre jeg liker best å framsnakke andre sånn er jeg laget. Så da skal jeg skrive som jeg pleier med litt mer filter på enkelte ting sånn må jeg i allefall gjøre det.

        Ja de som vant var Molde og da er det all ære til dem.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg heier på deg, jeg!💪🏻👍🏻
      Samle tomflasker du.🤗Du gjør noe bra både for deg selv og miljøet rundt deg.😊
      Ha en fin start på den nye uka.🤗

      1. Takk for det og i dag så har jeg vært ute og ryddet søppel, hentet utstyr til det på Coop her på Kongsberg. Hadde med meg egen pose til tomflasker, som jeg pantet når jeg var ferdig med rydde runden min.

        Så i dag føler jeg at jeg har gjort noe bra.

        Ønsker deg er riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

          1. Det var ett innfall jeg fikk så gjorde jeg noe fornuftig når jeg går tur, det er deilig.

            Kvelden blir fin den kos deg du også.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg