I dag har jeg tatt livet med ro.

 

 

Jeg har tatt dagen med ro malt litt her er det ferdige høst bildet jeg startet på i sommer og la ut halvferdig, det ble egentlig ganske bra syntes jeg da så nå er det ikke noe jeg vil forbedre på det.

 

Jeg ble litt for sliten etter i går så jeg har ikke gjort så veldig mye i dag, har da satt på to vaskemaskiner og tørketrommel og vasket leiligheten men ikke vært på noen tur for føttene mine er og var så vonde.

 

Har også kost meg med å male det er ingen jobb bare kos, handlelisten er også skrevet så nå kan mandagen bare komme ukedagene er de beste dagene på kalenderen forstår dem som er veldig glad i helger for da har de fri fra jobb. Som trygdet så er det fri og fritid hele uka så jeg merker ikke noen forskjell, men denne helgen har jeg hatt det koselig med lørdagen med mange koselige og inkluderende og det er noe jeg ikke har vært bortskjemt med de siste årene utenom dere her på blogg.

 

Nå skal jeg se på farmen på tv spent på hvem ha førstekjempen velger som andre kjempe nei ikke så veldig får vente å se.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Å takk for at du syntes det ja fargene ble veldig fine. Jeg har virkelig kost meg i helgen vært på pride det var kos og moro.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Alle huslige sysler tok jeg i dag, i går var jeg på pride som vi hadde for første gang i går. Det eneste jeg ikke har gjort i dag er å gå tur, føttene mine hadde ikke mye lyst, de hadde litt vondt i dag etter mye gåing på asfalt i går.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg