I dag har jeg tatt dagen som den er og ikke gjort en dritt.

 

 

 

Jippi nå er snart helgen ferdig sier jeg da, jeg er ikke ei som liker helgene så veldig men den er jo en del av uka disse helgene da. I dag så har jeg tatt dagen som den ble, og den ble faktisk ganske så fin har tatt livet med ro.

 

Det ble da en liten tur på meg i dag også, i dag fant jeg også en del flasker og det kommer godt med. Har vasket litt klær og hatt dem på stativ inne i dag som det er søndag, var også ute å hørte på korpset i dag det vekker mange gode minner også litt savn etter å kunne delta i stedefor å bare stå å se på men slik er det blitt.

 

Så i kveld ble det reinskriving av handlelista sånn at jeg er klar til å dra å handle inn tidlig i morgen tidlig, jeg liker best å handle tidlig for da er jeg ferdig med det og så er det ikke så veldig mange i butikken klokken 07.00 på morgenkvisten å det er så kjempegodt. Er ikke så glad i å handle i kø, gå i kø eller å stå i kassakø så derfor så tidlig på morgenen for da klarer jeg å konsentrere meg så jeg bare får med det som står på lista.

 

 

Nå er kvelden kommet og jeg skal gjøre i stand grøten som jeg setter i kjøleskapet så den er klar til i morgen tidlig, for jeg spiser alltid en slik før jeg går i butikken for jeg går ikke i butikken sulten for da kommer det alltid noe i kurven som jeg ikke skal ha for det står ikke på listen.

 

Lag dere en fin fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Håper du har hatt en fin dag og at du fikk handlet det du skulle.😊
      Her regner det og blåser så vanvittig at en tur ut faktisk ikke frister noe særlig, men jeg håper du har litt finere vær hos deg.☀️
      Ha en flott start på uka!🤗

      1. Det ble en fin dag med mye sol og varmt. Har også vært på tur, badet har jeg også gjort.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og at været bedrer seg hos dere også.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg