I dag har jeg kun lagt fokus på å skrive handlelista for uken som kommer.

 

 

 

Ja jeg har måttet legge fullt fokus på handlelisten for den uka som kommer, sånn at jeg har noen kroner til kos på 17 mai og himmelspretten som er på torsdag 18 mai. Så resten av uka kommer det til å gå i knekkebrød og potetmos sånn at det blir en is eller to på 17 mai, sånn er det bare med den saken skal ikke bare klage heller må jo spare på noe for å ha noe ekstra til noe kos.

 

Jeg har jo vært på en liten tur i finværet, nå blir det bare å benke meg foran tv og se mer håndball.

 

I morgen skal vi ha den første vår dugnaden siden 2019, jeg skal være med litt på den. Pleier ikke å være så mange som er med på disse  dugnadene lenger, men ingen kan tvinge folk til å være med på det heller og de kan ikke gi dem som ikke er med bøter som mange borettslag gjør.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. ha en fin dag i morgen,blir kaldt hos oss,men ikke regn,iallefall etter værmelding, fin kveld til deg,klem fra tove

      1. Det blir nok en fin dag i morgen, ser ut fra værmeldingen at det skal bli bra vær. Skal se litt på barnetoget og korpset som skal spille ved sykehuset på morgenen ellers så blir jeg hjemme.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg