I dag har jeg ikke hatt noe å skrive om.

 

 

 

Jeg har vel kanskje hatt mye jeg kunne ha skrevet om, men jeg har ikke fått til å klore ned noe før nå det kalles vel skrive sperre på godt norsk.

 

Dagen i dag har også vært sånn av og på som det har vært de siste ukene, men jeg har da vert oppe hos venninnen min sånn at hun fikk handlet inn litt til helgen. Regner med at dere har hatt en fin dag, jeg er sliten i hodet det har jeg vært noen dager nå så derfor har det vært litt stille for meg i noen dager. Har vel ikke vært mer enn ett eller to innlegg om dagen, skal prøve å bli litt bedre til å oppdatere bloggen min. Finnes jo grenser for hvor mye en kan skrive om det innholdstomme livet mitt om dagen, blir vel bedre når jeg kommer meg opp igjen av den depresive sumpen jeg har vært i nå.

 

Livet mitt er faktisk ikke en dans på roser men det er det heller ikke for noen andre heller, sånn er det bare med livet det går noen ganger mot deg. Men som det nå har blitt så populært å si alt blir bra, blir det det ikke veit jeg får bare håpe at det blir bra.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg