I dag har jeg ikke gjort stort.

 

 

 

Jeg har jo vært hos venninnen min og drukket kaffe og skravlet en stund, så gikk jeg i butikken for henne noe jeg gjør med glede fikk ikke handlet noe selv det må vente til om mandagen for da får jeg penger igjen men det får bare gå sånn er livet.

 

I morgen starter det en ny uke og jeg har fått med meg at det er siste mulighet og nominere blogger til vixsen, ja det avslutter ved midnatt i kveld hvis du enda ikke har fått nominert de du vil så kan du gjøre det her: https://nominasjon.vixen.no/ . Hadde vært moro om alle som vil nominere meg eller andre så gå inn og gjør det før midnatt, har du alt gjort det så sier jeg takk på forhånd det er jo en ære bare å bli nominert tror ikke jeg har noen sjanse til å vinne noen pris blant alle de som er nominerte men det hadde vært moro. Er jo ikke jeg som bestemmer det det er det en hel del folk som sitter og bestemmer, så der har jeg nok ikke mye sjans med denne lille bloggen min som handler om meg og mitt og mine tanker om ting rundt meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg