I dag har jeg ikke gjort stort.

 

 

 

Jeg har gjort lite i dag men noe har da blitt utrettet, jeg har gått meg en kjempelang tur og det var veldig godt selv om det var litt kjølig da jeg startet turen på morgenen. Jeg er jo stolt av meg selv da med 19000 skritt på en dag, så det ble en lang tur fant også noen flasker som jeg pantet på vei hjem 44 kroner er jo mye på en dag.

 

På vei hjem så ringte venninnen min som lurte på om jeg ville ha en kopp kaffe, det er noe jeg ikke sier nei til så jeg gikk opp til henne og vi skravla om løst og fast om alt og ingenting. Var også en tur på butikken for henne sånn at hu fikk i hus det hun trengte for dagen, da jeg kom ned igjen var det på tide å komme seg hjem igjen for å lag seg litt middag ble ikke noe stort laget meg ett speilegg på ei brødskive.

 

Nå skal jeg se på sommerhytta og resten av kvelden skal jeg bruke foran tv, kan jo hende det kommer ett innlegg til er jo ikke helt sikker på det men jeg tror det.

 

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. For en bragd med 19000 skritt! Herlig! Har klikka på produktene så blir det litt penger i kassa. Fikk med meg at du fant flasker mens du var på tur. Var jo på sykehuset og har nå en slags remse på fingeren, og den tar jeg bare av når jeg vasker hendene eller må ta en dusj. Etterpå innom kjøpesenteret og fant meg en pysj. Traff kjentfolk så det var koselig. Fikk med Sommerhytta, men gøy med alle jevngamle parene og jeg synes de er flinke. Men selve hytta ligner mer på sånn funkisbygg. Blir spennende å se hvem som får gullhammeren i dag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er bra med de 19000 skrittene i går, ble bare 10000 i dag men for meg er det kjempebra syntes jeg da. Takker for klikkene på produktene jeg la ut, blir jo penger av det også. Ja fant en del flasker på den lange turen i går, sånn at jeg får handlet inn litt til helga.

        Gikk det bra sånn ellers med armen og det hele, og at du fikk handlet litt i går og traff kjentfolk det er kjekt det og koselig å høre.

        Ja de er flinke de som er med i sommerhytta i år, de startet jo med samme utgangspunkt. Ja hytta er jo bygd i funkisbygg og små er dem også. Blir spennende å se hvem som stikker av med gullhammeren for denne uka.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Ser og sommerhytta, men ikke så kjekt denne gang, deltakerne er ok, men er så små hytter og liten uteplass, er ikke så mye å boltre seg i, ha en fin dag, klem fra meg

      1. Ja hyttene er små men det er jo det de skulle ha i år, jeg syntes de er fine jeg og deltakerne er jo så flinke og startet på samme nivå.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg