I dag har jeg ikke gjort så mye, men litt ble det.

 

 

 

Fra morgenen av og utover dagen så har det regnet, men ut på tur ble det selv om det regnet har ikke regntøy men jeg er jo vanntett selv om klærne ikke er det. Gikk en lengre tur på morgenen ja jeg fant jo noen flasker, skal pante og handle inn litt brød i morgen for det er jeg tom for.

Var også oppe hos venninnen min, i dag var det jeg som ringte henne og da ble hun glad. Var oppe og handlet noen små ting til henne, og så skravla vi over en kopp kaffe er så godt å ikke måtte ta seg sammen i hennes nærvær er ikke formen bra så sier jeg det som det er og det gjør hun også.

 

Lag dere en fin kveld, nå skal jeg se Petter der ingen vil bo på tv2 direkte.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg