I dag har jeg holdt meg inne igjen, blir noe handicapet av å ha bare en arm som funker foreløpig

 

 

Jeg fant ut at i dag var det greit å la dagen bare gå uten å bevege meg ut, kjenner det i rygg og nakke at jeg var på tur i går. Har bare vært inne og sett på tv  og bare slappet av, det er godt en gang i blant skal ut i morgen for da skal jeg prøve å få de på legesenteret for og skifte bandasje for det er noe jeg ikke gjør selv. Der er jeg ei stor pyse for jeg vil at det skal være en fagperson som gjør det, hater å se på slike sår som det jeg har spesielt når det er på meg selv så derfor går jeg til legesenteret å få gjort det er så redd for å gjøre noe feil.

 

Men fy så mye som er trøblete å få til med den ene hånden som bare er i veien, får jo ikke brukt den som jeg pleier alt tar så mye lengre tid. Men noen teknikker har jeg lært meg men ikke mange nok, det kommer vel etter hvert men det å lage mat tar en hel evighet for  det å åpne glass og bokser eller annen  emballasje med bare en hånd du kan belaste men det går til slutt.

 

Nei nå får jeg avslutte her så det ikke blir  for mye syting.

 

Lag dere en fin ettermiddag og kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg