I dag har jeg holdt meg inne, hadde ikke noe jeg måtte gjøre ute.

Reklame | Bodylab.

 

 

Dagen startet med en kopp kaffe og noe å bite i, måtte ha i meg frokost selv om jeg bare skulle være inne. Det var veldig kjølig ute i dag har holdt seg over 10 minus grader i hele dag, jo jeg har jo vært ute i dag måtte jo gå i postkassa å så har jeg vært på verandaen min å tatt meg en røyk da. Ja jeg har jo den lasten enda å kommer ikke til å slutte med den enda, jeg synes det er en kos med den å så får jeg jo luftet hodet en gang i blant.

 

Har jo gjort noe jeg har vasket huset eller leiligheten heter det vel, noe som har gjort at jeg har vært i bevegelse er jo litt trim i det også.

 

Har nå sittet å sett på nyhetene om opprøret i USA, jeg har sakt at han Trumf og hans tilhengere ikke er helt gode i hodet. Håper det blir bedre når han som skal ta over som president i USA klarer og roe ned folket sitt, lurer på hvordan de skal få Trumf ut av det hvitehus kanskje de må bære han ut da skal jeg klappe i hendene.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Bodylab Protein Shake (330 ml) – Ultimate Chocolate//Bodylab Egg Whites (500 g)//Bodylab Proteinpannekaker (500 g)

12 kommentarer
    1. hehe vi startet dagene omtrent likt 🙂 det må vel være lov å ha den lasten (røyk) selv om det ikke er så sunt?

          1. Ja det er mer enn nok nå, nå skal de prøve å få godkjent at de kan gi oss portforbud. Da blir vi som er alene skal bli enda mer isolerte, da kan det jo bli enda flere som blir psykisk syke og får en forverret situasjon.

            1. det er så mye teit de gjør. setter ned prisen på blant annet snus, men ikke røyk… ser ut som virkelig at regjeringen er imot røyking?

            2. Ja de setter ned prisen på snus og det er faktisk like skadelig som å røyke, så som du sier så skulle en tro at regjeringen ikke liker røyken og røykere.

            3. det har blitt altfor dyrt, regjeringen burde forstå at mange av de som har røykt hele livet sitt ikke kommer til å slutte, enig i det?

    2. Hei.
      Ja det e tryggest å være mest inne i disse dager. Gå tur e ok.
      Er selv lite ute. Har hjemmekontor 3 dager i uka og 2 dager på sykehuset.
      Ha en fin kveld
      Klem

      1. Jeg orket ikke ut i dag for jeg frøys bare ved å gå ut på verandaen, så hvorfor utsette seg selv over tid i kulden. Ja jeg veit det er ok å gå tur, men jeg hadde ikke noe jeg skulle gjøre ute i dag så da gadd jeg ikke valgte heller å styre og stelle inne.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Jeg er glad for at jeg stumpet røyken og slipper å stå ute i kulda og fryse levra av meg! Rart at snus er satt ned men ikke røyk. Uansett så er det dyrt okke som.
      Nettopp stått opp, skulle bare ha sovet en time til men det er nok best å komme til den normale tiden. Enda har vi ikke fått snø, og i går gikk jeg ut å tok nordlysbilder. Moro, men kaldt for fingrene.

      Nyt dagen.

      1. Ja det er både kaldt og dyrt å røyke, men en last må en da ha lov til å ha tenker jeg da. Og så får en klarnet hodet ved å måtte gå ut og ta en røyk. Jeg har nettopp stått opp nå, bedre sent enn aldri å stå opp ingen som blir forsømt om jeg sover lenge.

        Snøen ligger enda å det er kaldt ute i dag også, det er deilig at det er kaldt når det er vinter.

        Jeg skal nok nyte dagen, det må du gjøre også.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg