I dag har jeg holdt hviledagen nesten hellig, har gjort noe men det er lite.

 

 

 

I dag har jeg tatt dagen med ro til langt ut på ettermiddagen, har faktisk klart å slappe av på sofaen med en god bok. Jaja jeg fikk lest noen sider før øynene gled igjen jeg leste faktisk nesten halve boka før jeg sovna, får bare håpe jeg får sove til natten selv om jeg sovnet på sofaen i formiddag. Så gikk jeg meg en lengre tur ute jeg så på alle de menneskene som var ute på søndags handelen til jul, jeg er glad jeg er ferdig med det meste jeg skal kun ut å handle litt mat og diverse i morgen. Den handlelisten er nå ferdig skrevet det er ikke mye julemat og julegodis men det kommer i hus i løpet av uka håper jeg, skal i alle fall ha enten pizza eller taco på julaften og en jule strømpe fra EUROPRIS til 20 kroner jeg har kjøpt inn julesylte fra first prise så da står det igjen ost og brød.

 

Nei nå får jeg ikke synke lavere enn dette, det er faktisk flaut å si men jeg skal faktisk ikke ha ribbe eller pinnekjøtt til julemiddag for fy for noen priser det er på det kjøttet jeg tar noe billigere enn det.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Fint å høre at du har slappet godt av og kost deg i dag 🙂 Deilig med slike dager 🙂 Ha en fin kveld!

      1. Ja jeg var veldig sliten i dag, så det var faktisk kjempe deilig og bare slappe av som jeg gjorde i dag det er lenge mellom hver gang at jeg kan slappe av på den måten.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg