I dag har jeg holdt hviledagen hellig, vært en tur ute da.

 

 

 

Jeg har faktisk ikke gjort noen verdens ting i dag verken ute eller inne, jo jeg har jo vært en tur ut da men det ble ikke lenger enn til søppelkassa. Det må jo gjøres det også å få ut søppel, har ikke funnet fram noe 17.mai klær har funnet fram tur klærne mine. Skal jo en tur ut i morgen å gå meg en tur å på samme tid se på korpsene som er ute og spiller, gidder ikke å pynte meg i morgen for det blir mest inne i morgen også. Gleder meg faktisk til tirsdagen for da er det helt vanlig hverdag, det er det også da fram til fredag så er det langhelg igjen men da er det ikke noen helligdager igjen før til jul den gleder jeg meg til.

Det har jo vært en opptur i dag da Rosenborg spilte jo uavgjort mot Bodøglimt, så der ble seiersrekka til Bodøglimt brutt med en poeng deling haha.

 

Får nå bare håpe at det blir en rolig natt her, høres ikke slik ut akkurat nå men det kan jo roe seg litt. En ting er jeg glad for det er ikke jeg som har skallebank i morgen tidlig klokken 07.00 når kanonsalutten starter, da spretter jeg opp for å gjøre meg i stand for å gå ut en time etterpå for å se etter tomflasker etter nattens fest hvis det har vært noen. For det må jeg faktisk gjøre, mer sier jeg ikke om det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Gratulere med dagen jeg var å så på skolekorpset ved sykehuset, og gikk meg en tur så nå skal jeg ikke ut mer i dag for her regner det. Har også veldig vondt i kroppen så jeg holder meg inne i dag og ser på tv.

        Ønsker deg en praktfull dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg