I dag har jeg holdt hviledagen hellig sånn nesten i alle fall.

 

 

 

I dag har solen skint og smertene har vært like sterke som solen har skint, så jeg har ikke vært på noen tur i dag bare slappet av med og malt litt og skrevet handleliste til i morgen tidlig. Den handlelista gikk fort å skrive for det var bare tre ting som kom ned på den, og mer trenger jeg ikke og trenger jeg noe annet så får det vente til neste uke for nå må jeg bare klare meg med mindre sånn er livet.

 

Ja etter litt regning og overslag på hva jeg må spare i uka til tannlegeregningen, så må jeg klare meg på minst mulig ett par uker.

 

Er mye sport på tv så nå sitter jeg og ser på det, orker knapt å gå over gulvet selv så er det bedre å se på folk som løper på ei grønn matte etter en ball. Har ikke noe å forsømme annet enn min egen form av å sitte å glo på tv og ikke bevege meg mer enn jeg må.

 

Lag dere en fin ettermiddag og kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

2 kommentarer
    1. Ikke alltid kroppen har lyst til å sprette rundt, så det er godt det er noe en kan se på tv eller noe annet en kan slappe av med! Du har stålkontroll på handel og penger – skikkelig dyktig! Jeg har også skrivi handlelapp idag… det må til! <3 klemmer til deg!

      1. Ja i dag var den underlig vond denne kroppen her ikke slik den pleier, da fant jeg ut at jeg holdt meg i ro litt og slik ble det. Er jo en del fotballkamper i dag sitter nå og ser på Rosenborg og Tromsø, Rosenborg går til pause med ledelse hurra sier jeg da.

        Ja jeg setter opp det jeg må ha og prisen på det, så jeg kan følge med på om prisen har endret seg på en uke det må jeg ha stålkontroll på det ellers blir det lite mat jeg bytter ut med noe som er billigere hvis det har blitt for dyrt.

        Handleliste er lurt å ha med seg i butikken hadde jeg ikke hatt det så hadde jeg sikkert kommet hjem med noe jeg ikke skulle ha eller har nok av og ikke hatt med meg det jeg trengte tro meg det har skjedd.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg