I dag har jeg hatt mange rare tanker, og de tankene skal jeg ikke skrive så mye om.

 

 

 

Det har faktisk vært mange  rare tanker jeg har hatt på min tur i dag, det eneste jeg kan si er at jeg har gjort det samme som jeg pleier å gjøre når jeg er på tur.

 

Og en ting kan jeg si at uansett hvor vanskelig min økonomiske situasjon er så skal jeg ikke skrive om det, for jeg har funnet ut at jeg må snu den selv for jeg føler meg så liten og dum som ikke klarer det selv.

 

Er jo tabu så fort jeg nevner det her på bloggen, så det blir ikke noe bedre på det psykiske planet og få de kommentarene på innlegg som det blir nevnt.

 

Så det blir lite av det og mer om alt annet, har jo mange tanker om alt og ingenting.

 

Lag dere en fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg