I dag har jeg hatt ett rene lapskaus av et vær.

 

 

 

Det startet med sol og fint vær så kom det litt regn og torden på ettermiddagen, det var langt unna så det gikk bra det.

 

Da det tordnet så startet jeg på ett bilde ja jeg malte litt, da kommer tankene over på noe annet enn det været som var på utsiden av huset og det er så deilig. Er en stund til det er ferdig men jeg har da startet på det, har fått tak i mer maling men glemte å kjøpe flere lerret men det kan jeg jo fikse en annen dag.

 

Nå sitter jeg her og lurer på om jeg skal gå på Kiwi og handle meg litt mat, har ingenting jeg har lyst på her hjemme og har igjen 200 kroner på matbudsjettet mitt denne uken så jeg kan handle med god samvittighet.

 

Godt med butikker som er lenge oppe, de stenger ikke før klokken 23.00 så jeg har fortsatt god tid haha.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg