I dag har jeg gjort minst mulig på mest mulig tid.

 

 

 

Ja i dag så har jeg gjort litt men ikke mye, noe har jeg gjort da som å gå meg en tur. Her er det nå startet denne pollensesongen, så det er mye kløing i øynene og mye nysing og hosting. Folk skygger fortsatt banen da noen nyser, jaja er det så farlig at noen nyser nå da er jo bare allergien som gjør det. Er ikke all hosting og nysing som er korona, er jo mer eller mindre borte denne koronaen her i byen har det ikke vært flere enn 3 nå på over en uke så da syntes jeg dette hysteriet burde avsluttes nå det er i allefall min mening.

 

Har også vært oppe hos venninnen min i dag, vi satt og skravlet over en kopp kaffe det er så godt å ha en person som man kan være seg selv sammen med og det kan jeg med henne. Var også en tur oppe i butikken for henne så hun fikk i hus det hun trengte, og da jeg kom ned igjen fra butikken så var det bare å gå hjem igjen for å slappe av litt og se på tv.

 

Lag dere en fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg