I dag har jeg feiret min sønn alene.

 

 

 

I dag har jeg feiret fødselsdagen til min sønn som for 17 år siden så verden for første gang, ja tenk at det er hele 17 år siden for det føles som i dag. Jeg er veldig glad i den gutten ja begge mine gutter, de er alt for meg livet mitt består av meg og mine gutter så i dag feiret jeg med en pølse i brød. Ja det høres ikke så storslått ut men for meg er det det, sånn er det bare har jo også vært på tur før jeg ringte min sønn og ønsket han til lykke med dagen.

 

Så ringte de fra barnevernet og spurte om jeg hadde tid og ønske om å ha samvær med minste mann, tiden er det ikke noe å lure på og ønske er jo kjempe stort så slik ble det jeg skal ha samvær med minstemann. Ja nå skal jeg ha det samværet som ble borte i mars grunnet korona, som jeg pleier å si så tar jeg dagen som kommer og det som kommer det tar jeg på sparket og hva jeg og min sønn skal gjøre i morgen det tar vi på sparket med godt humør blir nok litt bading det er det eneste jeg veit.

 

Nå skal jeg slappe av og alt det der med tv på så får jeg se hva kvelden bringer.

 

 

Lag dere en fin ettermiddag og kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Takk jeg ringte bursdagsbarnet i ettermiddag, han hadde kost seg og fått det han ønsket seg.

        Ja det var godt å få det samværet viste at jeg skulle få det i juli en gang, fikk beskjed i dag og skal ha det i morgen gleder meg helt utrolig.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg