I dag har jeg fått unna mye og vært på lang tur.

 

 

 

 

I dag tidlig så gikk jeg på Kiwi og handlet det meste jeg trengte der, gikk hjem og slappet av litt og spiste frokost og leste noen blogger. Jeg har også vært oppe hos venninnen min og skravlet over en kopp kaffe, så gikk jeg i butikken for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte i dag.

 

Så gikk jeg meg en rask tur på over en time, på vei hjemover gikk jeg innom Extra og handlet inn noe som jeg hadde glemt på morgenen de hadde det på tilbud på den butikken så det falt mye billigere enn å kjøpe det på morgenen så godt jeg glemte det egentlig haha.

 

Så ble det middag i dag ble det vegetar middag, det har jeg tre ganger i uka jeg føler at jeg blir fortere mett når jeg spiser vegetar mat sånn godt mett og ikke tungt mett som jeg blir av kjøtt kjøttboller så i dag ble det vegetarboller nam nam.

 

 

Nå sitter jeg og skriver dette innlegget trenger ikke være rakettforsker for å forstå det, og så skal jeg se på bloggerne på tv2 livstil klokken 23.15.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. I går ble det innedag på meg, men i dag må jeg ut å fylle opp kjøleskapet igjen. Jeg har Telenor som leverandør for tv kanalene, og de er i krangel med TV2 så vi har svarte skjermer og har hatt det siden før jul. Jeg har ikke savnet det så veldig mye inntil nå, for jeg går glipp av Hver gang vi møtes. Håper du får en fin tirsdag.

      1. Jeg hadde ikke innedag verken i dag eller i går, jeg har fylt opp både kjøleskap og andre skap i dag og i går. Ja de må jo bli enige snart telenor og tvseleskapet for dette er jo bare dumt.

        Dagen min har vært fin.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg