I dag har jeg en liten plan.

 

 

 

I dag har jeg bare en liten plan som er enkel og gjennomføre, jeg skal i butikken og pant flaskene som jeg fant i desember det er ikke så mange som det pleier og være så det går greit. Må bare få dem ut av kjøkkenet mitt slik at jeg får frigjort plassen de opptar, for de tar jo hele det lille kjøkkenet jeg har tre bærenett så er det ikke plass til å bruke kjøkkenet til det det skal brukes til haha sånn er det med den saken.

 

Det er jo en fin vinterdag her i dag med sol og greier, så det blir nok en liten tur i det fine været det må benyttes i dag.

 

Det er nå på tide å avslutte dette innlegget og komme meg ut i finværet.

 

Lag dere en fin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Er så koselig at du har fått pakke med sko og sokker, tenker at da kan du trygt gå ute når det er flott vær. Bare å nyte.
      Her står vasking av hus på programmet og jeg må hvile ryggen litt før jeg går i gang med soverommet.
      Ha en fin lørdag, og klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg ble kjempeglad sko til sommeren og mange vårer og somre framover og sokker må man jo ha uansett sesong, jeg var ute i flere timer på tur i dag deilig.
        Her har jeg vasket litt i dag jeg også men det var bare en meter med kjøkken gulv som ble vasket.

        Det har vært en fin lørdag-

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg