I dag har jeg bare gjort det jeg må.

 

 

 

Spiste frokost til morgenen i dag ble ett knekkebrød med smør,  så skulle jeg gå å handle men jeg gikk hjem uten noen varer.

 

Så gikk jeg meg en liten tur selv om kroppen ikke spiller på lag med meg, har smerter i nesten hele kroppen ikke bare armen min. Smertene ble ikke så mye bedre men det hadde jeg ikke ventet meg heller, så jeg har brukt mye av tiden i dag på sofaen og sett på tv er jammen godt jeg har tv eller hadde jeg blitt sprø.

 

Jeg håper dagen blir bedre i morgen, nå er jeg snart klar til middag blir ikke store greiene skal ha potetmos noe som jeg syntes er godt. Er vel noen som tenker hva skal du til potetmosen, mitt svar er ingenting annet en at jeg skal ha krydder på den.

 

Nå er det bare å slappe av og se på tv.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Jeg må si at du har et veldig næringsfattig kosthold om du kun får i deg et knekkebrød og en klatt potetmos i løpet av en hel dag. Jeg skjønner at budsjettet er trangt men du trenger mer næring enn dette skal du unngå å bli syk.

      Basert på det du har skrevet tidligere så har jeg skjønt at er under en slags gjeldsordning via NAV. Er det ikke noe som kan gjøres der for å øke matbudsjettet?

      1. Er ikke hver dag man har mye mat eller matlyst, og det var ikke bare en liten klatt med potetmos det var en stor suppeskål. Ja jeg har satt opp dette mat budsjettet selv, ja det er trangt men slik er det i dag ble det grønnsaker og fiskekaker som jeg laget i sommer av ørret som jeg fisket selv.
        Jeg er ikke i noen gjeldsordning men forvaltning, jeg får en fast sum i uka.

        Den gjelden jeg har hatt nå har med lege og alt som hadde med håndleddsbruddet, så det er ikke noe som er fast så det kan hende jeg kan øke matbudsjettet litt utover nå kanskje.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg