I dag har det vært litt mer fart på meg.

 

 

 

I dag startet jeg dagen med frokost og en kopp rykende varm kaffe, før jeg leste noen blogger med enda en kaffekopp i min hånd det er en fin måte å starte dagen på rolig og fin. Så var det bare å komme seg ut på tur, måtte måke litt først da og det er en fin trim på morgenkvisten. Etter den trimmen så la jeg ut på tur i snøværet, jeg koste meg veldig ute på tur fikk luftet hodet litt og det er deilig det også.

 

Var å handlet litt for både den ene og den andre på formiddagen, var også oppe hos venninnen min handlet litt for henne hun er den andre og jeg den ene så da var det sakt haha.

 

Nå sitter jeg og glor på flimre kassa er jo fotball men jeg lurer på om jeg skal se på en julefilm på tv Norge, og slik ble det for jeg vil bare slappe av i kveld og det mener jeg selv at jeg fortjener så slik ble det.

 

Har ikke så mye mer å skrive om i kveld enn dette, så da bare avslutter jeg her så kommer jeg sterkere tilbake i morgen.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Det syntes jeg også at både snømåking og handling er god trim og handling har også blitt en god hjernetrim også for man må regne ut om man har nok til det man trenger hver gang jeg går i butikken.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg