I dag har det vært en slik dag.

 

 

 

Jeg sto opp klokken 07.30 og satte på tv og åpnet dataen å da startet jeg dagen med å lese mine faste blogger med en kopp nypresset kaffe, med andre ord en avslappende start på dagen og det er kjempe godt. Så bar det ut på morgentur med han lille Elvis gutten min, det ble en god tur var innom venninnen min og drakk mer kaffe var også oppe i butikken for henne. Da fikk jeg handlet inn det jeg skulle ha og det er faktisk 200 kroner igjen av mitt ukesbudsjett på mat som er 300 kroner, var mye i halvpris disken som jeg trengte så det ble en billig første handel og godt er det. Da har jeg mer hvis jeg trenger noe senere i uken, så det er bra og vite at man ikke går over budsjett.

 

Nå sitter jeg her igjen å skriver disse ordene til dere og venter på bloggerne som begynner på tv2 livsstil klokken 22.30, får håpe at de snart kommer med noe av det Anne Brith Davidsen holder på med i dag.. Hun har jo snakket om ett nytt jordskjelv men det står hun for selv, skal ikke gå mer inn i den saken om henne og hennes nyetablerte firma abip som ikke har gått helt etter planen.

 

Etter det så blir det senga her i gården.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg