I dag har det vært en rolig dag, den har også vært smertefull.

 

 

 

Ja det har vært en smertefull dag for min del, la vel ut på en litt for lang tur i går men det var så godt også for jeg slapp unna det verste bråket. Det fikk jeg igjen for i dag med store smerter i alle ledd, har vært en liten tur bort til venninnen min på en kaffekopp og skravling noe som gjorde godt. Nå har det vært fire fem timer med ett helvetes leven, det går jo ikke an å få sagt i fra til ham som bråker sånn for han lukker ikke opp døra når du banker på eller ringer på er jo ikke noe rart for han har på så høy musikk og snekrer og banker å roper til hverandre så man kan høre hva de snakker om. Håper han snart gir seg for det er utrolig slitsomt å høre på, på en vanlig dag uten disse kraftige smertene smeller til for da blir en lettere irritert på slikt bråk.

 

Når det er så smertefullt at man ikke en gang kan ta på fingrer å knær og alle andre ledd, er til og med vondt å ta seg selv i ansiktet i dag skal mestre det pluss ett helvetes bråk i tillegg. Måtte faktisk gå ut en tur for å få litt fred fra bråket hans, men jeg gikk en tur som normalt jeg bruker fem minutter på å i dag så brukte jeg en halvtime.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg