I dag har det vært en mørk dag.

 

 

 

Det sies at  det er lys i den andre enden av tunnelen, da lurer jeg på hvor lang denne tunnelen er for dette er ikke holdbart at depresjonen skal vare så lenge som den har gjort nå. Får  håpe den er på bedringens vei på nyåret for dette er ikke mye moro, blir jo slik noen dager at jeg faktisk blir redd meg selv når jeg ikke ser noe som gleder meg. Er slik hvert år før jul men i år så kom den tidlig, ja det har med engstelsen for dette helvetes viruset som raserer landet og verden rundt meg og alle andre.

 

Å det å vite at det snart er jul er vel ikke noe som gjør denne saken noe bedre, jeg finnes ikke glad i julen å i år blir den enda verre når en ikke kan gå på julekonserter heller den jeg pleier å gå på som gir meg ett glimt av jule følelse.

 

Så i år gruer jeg meg ende mer til jul enn det jeg noen gang har gjort, får håpe at EM for damer i håndball blir noe av de skal starte på bursdagen min den 3 desember i Danmark var jo meningen at det norske laget skulle starte i Trondheim men det ble det ikke noe av.

 

Har ingenting som gjør meg glad gruer meg til bursdagen min også som er 3 desember, er jo ingen som tenker på meg den dagen ikke noen dager.

 

Dette ble vel ett rotete innlegg men det får dere bare ta som det er.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg