I dag har det vært en fin vår dag værmessig.

 

 

 

Ja i dag så har det vært en perfekt vårdag, i alle fall værmessig sol som varmer og tiner all den snøen. Ja det er fortsatt mye snø her, men den solen som steikte på himmelen i dag har da tint ganske mye av den.

 

Fant noen tomflasker/bokser i dag også, plukket dem jeg fant med meg penger tjent og naturen blir spart og blir også spart for søppel og metall og plast.

 

På morgenen i dag så håper jeg ikke at jeg tråkket noen på tærne når jeg skrev at jeg fikk igjen på skatten, eller rettere sakt har penger til gode på skatten for det var ikke det som var meningen det var bare en bra ting som skjedde i livet mitt akkurat det da ja noe positivt syntes jeg da.

 

Ellers så har jeg vært mye ute i dag og da jeg skulle ta opp mobilen for å ta noen bilder så var jeg gått tom for strøm, hadde glemt å lade den før jeg gikk og powerbanken var også tom for strøm så da ble det ingen bilder sånn er det noen ganger.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
      1. Det var en leser som syntes det var rart at jeg betalte så mye i skatt at jeg hadde til gode på skatten, ja det er jo akkurat det det er sendte den skattemeldingen etter å ha sett over at tallene stemte og sendte den inn samme dag og pengene kom i dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg