I dag har det vært en fin og kald vinterdag.

 

 

 

 

Nå er det blitt en slik vinter som jeg husker det var før jul da jeg var lita jentunge som faktisk gleda seg til jul, ja gruet seg litt også for det var slik at på selve julekvelden så drakk faktisk kjæresten til mamma så mye at det kunne være ubehagelig til tider. Men jeg ville ikke si noe om det til min mor for det ville ødelegge stemningen, det var noe jeg ikke ville derfor så er det veldig lite drikking på meg. Så lite er det at jeg blir på en snurr av to bokser med juleøl, jeg drakk aldri når mine barn var små for jeg ville ikke at de skulle få skremmende minner om julen de merker jo endringer på oss voksne lenge før vi merker noe selv disse små.

 

Men det var jo faktisk ikke det jeg hadde tenkt å skrive om, jeg hadde tenkt å skrive om dagen i dag men sånn kan det gå haha.

 

Så nå kommer jeg til det, håper ingen blir skuffet over at jeg har vært på bloggen bare om kvelden. Men det er for at jeg ikke har hatt så mye å skrive om, eller rettere sakt så har jeg hatt veldig mye å skrive om men det har ikke blitt at jeg har gjort det.

 

I dag har det vært solskinn og – 14 grader hele dagen ja en vakker vinterdag, å det er veldig deilig og komme hjem til en var og god leilighet etter en lengre tur å bare sette på varmen ja blir fort for varmt så jeg må slå av vifteovnen.

 

Gikk meg en lang tur i dag og fant to tomflasker i dag også så fram til nå denne uken så har jeg funnet 10 stykker og det er jo 2 kroner i pant pr flaske, så ved enkel hoderegning så blir jo det 20 kroner ikke sant haha.

 

Var også oppe hos venninnen min for en koselig samtale og ett par kopper kaffe, var også oppe og handlet for henne så hun fikk i hus det hun trengte.

 

Nå er det julefilmer som står for tur på tv i håp om å finne den gode gamle julestemningen, så er det vel bare å finne senga etter hvert for jeg er ganske så trøtt og sliten så det skal bli godt å legge seg snart.

 

Lag dere en kjempefin kveld og en riktig god natt når den tiden kommer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

3 kommentarer
      1. Å da veit jeg det at det er det samme når jeg oppdaterer, for det er ikke alltid jeg får skrevet noe på dagtid.

        Det skal jeg gjøre lage meg en fin dag.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg