I dag har det vært en fin dag.

 

 

 

I dag så har det vært fint vær med sol og kaldt, på morgenen i dag så var det – 19 grader ute og sol. Det var faktisk deilig og slippe snøvær for nå har det kommet nok snø, men det er vel bare stille før stormen for på torsdag er det meldt mer snø. Vi veit ikke hvor vi skal gjøre av den snøen som allerede er kommet, så hvor skal vi gjøre av resten av snøen som det er meldt da. Vi får bare ta det som det kommer med et smil, men det var godt med en pause fra snøvær ett par dager.

 

Nå er det kveld og nå er det -14 ute og det er passe og inne har jeg fått temperaturen + 19 og det er jo også en bra temperatur.

 

Og jeg sitter og har på tv og skriver innlegg til dere så dere får en oppdatering i kveld også, jeg skriver bedre når jeg har tv på eller musikk slik er det bare med meg klarer ikke å finne på noe uten og ha noe lyd i rommet.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg