I dag har det vært en fin dag, og litt om det jeg se på tv i kveld.

 

 

 

 

 

Dagen startet som den pleier med kaffe og blogglesing, så var det å se over skattemeldingen og sende den. Med den så kunne ikke dagen bli bedre for jeg får igjen på skatten og ikke fikk noen baksmell så her smilte dagen til meg, det er godt jeg får håpe det er flere her som ble glad når de så eller ser på skattemeldingen senere for det hadde vært synd om noen skulle vært så uheldig å få baksmell på skatten det unner jeg ingen for det er sure penger å må ut med.

 

 

 

Og så har det vært en magisk dag med fint vær og godt over 15+ grader ute og solskinn, det var nydelig vår dag her men det er det ikke vært overalt men jeg håper dere alle har hatt en fin dag.

 

Nå sitter jeg og venter på at de programmene som jeg skal se på begynner, men det er jo mye og se på før det begynner for jeg har store planer om å se på Sophie Elises verden for den unge dama har det ikke helt enkelt i livet. Med denne serien så får en ett innsyn i hennes hverdag og den er jo ikke helt rolig spør du meg, de som sier at blogging ikke er en jobb, jo for dem som lever av bloggen så er det utrolig mye jobb de må oppdatere bloggen jevnlig og tilfredsstille sine samarbeidspartnere og sponsorer og det er ikke alltid nok timer i døgnet.

 

De kan ikke ta fridager eller sykedager ferie har de men de må passe på og oppdatere bloggen så det er faktisk ikke det vi kaller ferie.

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg