I dag har det vært en fantastisk fin dag, har også vært mye ute.

 

 

 

Ja i dag morges så oppdaget jeg at tomatplanten min har spiret og det gjorde dagen for meg i dag, og dagen ble faktisk veldig fin for det har vært fint vær og det er fint med sol og litt varme trenger jo alle de d vitaminene som jeg får fra solen.

 

Så  dag så har jeg vært mye ute på tur, så i dag så tok jeg igjen for at jeg ikke var ute på søndag og i går. Er mye bedre å være ute i solskinn enn i snø og regnvær, så da var det fullstendig praktfullt å være ute i dag.

 

Nå skal jeg være inne å kose meg med tv og bare slappe av resten av dagen.

 

Lag dere en fin ettermiddag og kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

5 kommentarer
    1. Gøy når det spirer, og lurt å så grønnsaker. I år har jeg chilli, tomater og paprika. Tenker det skal jeg ha neste år også, man da skal jeg også så snacksagurk. Fin fin kveld til deg 🐰

      1. Ja det er veldig gøy når det spirer å gror.

        Ja grønnsaker er jo blitt så dyrt og frøene er billigere enn å kjøpe grønnsaker.
        Ønsker deg en kjempefin kveld.
        Klem fra meg til deg.

    2. Gøy å så planter. Hadde jo i drivhuset for to år siden, men strømmen ble svindyrt. Så i fjor var det kun sommerblomster. Det samme i år. Men gulrot, knutekål og poteter blir det her. Det snødde i går og i dag. Svinekaldt i går kveld med minusgrader. Ønsker deg en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er moro å se det spire når du har sådd. Har aldri hatt drivhus, kan tenke meg at det er for dyrt med strøm til drivhuset.

        Huff snør det hos dere, her er det sol men det er veldig kaldt på morgenen her var det minus to grader da jeg sto opp.

        Dagen har vært fin å gå tur i.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg