I dag har det vært en deilig dag, vært på tur og har badet.

 

 

 

Det har vært en fortryllende dag med temperatur rundt 26 grader i skyggen i solen på verandaen var det langt over 30 grader, inne hadde jeg 36 grader så det var best å være ute mest mulig og det har jeg også vært. Var på min faste badeplass helt alene som jeg pleier vannet var faktisk kaldere enn lufta på land så det var deilig, det var ca 19 til 20 grader i elva så det var deilig.

 

Nå har jeg gjort klar handle lappen til i morgen, er ikke mye jeg trenger men litt å det er faktisk deilig.

 

Nå sitter jeg og skal se kampen mellom Belgia og Portugal, jeg håper Belgia trekker det lengste strået og vinner for det fortjener dem.

 

Nå er det også en levelig temperatur inne hos meg for nå er det 27 grader inne og 18,9 ute for nå går snart solen ned, jeg har åpnet alt som heter vinduer i stua mi sånn at det blir en bedre temperatur inne om natten. Ja for da blir det lettere å få sove også, det har vært noen netter nå som det har vært for varmt sånn at jeg ikke har fått sove før langt på natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Varmt og godt hos deg. I dag har det vært kaldt og guffent her. Kaldt med jakke på. Ble ikke bad på meg.
      Kos deg med fotball da. Spennende kamp dette.
      Klem fra meg til deg.

      1. Ja det var brennhet her i dag, og det skal vist bli enda varmere utover i uka. Nå er det 16 grader men nå er solen borte også, men det er varme dis oppe i åsen så det blir nok varmt i morgen også.

        Jeg hadde ikke holdt ut uten å få badet i dag.

        Jeg koser meg veldig med fotballen, Belgia leder nå men en får se hvordan det går.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Belgia vant så der ble du bønnhørt! Ut med denne Ronaldo. Fikk med meg litt av at Danmark slo Wales. Heie videre. Nederland er slått ut. Hvor skal det ende?
      Fått med meg at været er godt på Østlandet. Her er det kaldt. Fram med boblejakka og stillongs. Brr.. Vært en travel helg. Fredag i selskap hos venner. Vi er i samme kohort og alle fullvaksinert. Deilig mat, og god prat. Lørdag i bursdag. To fine dager. I går besøk her både sønner og annen slekt. Trivelig.
      Nyt hetebølgen som dere nå skal få. Og badeliv. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var godt at Belgia vant, og jammen godt at han Ronaldo er ute jeg kan ikke utstå den karen. Ja hurra Danmark om seg videre si det hvor skal dette ende håper Danmark står i finalen jeg da, om de vinner eller kommer på andre er jo uansett bra.

        Ja været har vært veldig bra litt for varmt til tider men skal ikke klage, skal prøve å sende litt varme oppover til deg og dere nordpå.

        Er da godt å kunne møtes og være i lag med både venner og familie, jeg var mye oppe hos venninnen min i helgen har ingen familie som veit at jeg finnes.

        Jeg skal nyte varmen, Skal sende opp litt til dere også så dere får tint opp litt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg