I dag har det regnet både ute og inne.

 

 

 

Har hatt en ganske fin dag i dag, har gått noen turer det er stort sett det eneste jeg har gjort. Var en vått og ikke minst en trivelig tur, har også vært ute på en liten tur i ettermiddag/kveld har jeg også gått en tur å nå så sludder det glatt og sørpete over alt. Var innom storsentret og kjøpte bilde oppheng, så jeg kan henge opp noen bilder som jeg har tenkt på lenge at jeg burde få opp på veggen.

 

Ja nå kommer jeg til overskriften det regner både ute og inne, ja ute var det greit at det regner men i dag så tok jeg fram noen bilder som jeg kikket på å da kom det noen bilder av de som gjorde dagene bedre for meg og nå er de borte alle sammen. Jeg satt og minnes hvordan livet var da i forhold til nå, den gangen så var jeg faktisk ganske lykkelig på grunnen av dem. Så kom jeg fram til bildene av barna mine og alle de andre bildene og da ble det mange tårer for mange av dem fikk aldri oppleve og bli oldeforeldre , så i dag så har det vært mange tårer det er regnet inne.

 

Men så fant jeg bildene fra da barna var små og vi drev med juleforberedelser, det var virkelig en koselig stund så nå skal jeg lage min egen jul å utvide litt hver dag med litt pynt hver dag men det blir ikke mye for med en stue på 15 kvadrat meter så blir det litt over fylt hvis jeg skal pynte altfor mye men litt blir det.

 

Jeg gleder meg faktisk å det overrasker vel dere alle litt at jeg sier det, men det er faktisk helt sant for ellers så hadde jeg ikke skrevet det her på bloggen. For på min blogg er jeg alltid ærlig for det er mitt livsmotto hver tro mot deg selv åpent å ærlig, det er jo det jeg har bygd opp denne bloggen på så hvorfor skal jeg skrive noe som ikke stemmer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Ja det kan mange ganger være trist å se på bilder.
      Jeg feller også en tåre eller flere når jeg ser bilder av de jeg har mistet. Ikke så mange heldigvis. Har heldigvis stor familie.
      Forstår godt du blir trist når du ser på de gode minnene du hadde.Håper du får mere kontakt med guttene dine etterhvert.
      Er glad du er begynt å pynte litt.Godt å ha noe å gjør også. Bli koselig også.
      Du får ha en god natt. Klem fra mæ

      1. Det var virkelig trist i dag for det er faktisk ikke mange igjen av oss nå, meg og mine to gutter som jeg ser 4 timer 4 ganger i året. Ja jeg skulle ønske det jeg også håper når de blir 18 år at de gidder å ta en tur til sin mor, er bare tre år til eldstemann er 18 år så det er ikke så lenge til da.

        Ja jeg så på bilder av meg å guttene med advents aktiviteter, å mintes det som noe veldig koselig. Å da fikk jeg faktisk lyst til å pynte og rydde litt ekstra til jul jeg også.

        Ja nå skal jeg snart finne senga her, god natt til deg også.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg