I dag fram til klokken bikket 15.00 da kom regnet og torden og lyn huff.

 

 

 

Var sol og fint i hele formiddag og da var jeg ute på tur, det ble mørkere og mørkere skyer og ikke minst ble det veldig mørkt ute klokken 15.00 rakk akkurat å komme inn døra her hjemme før regnet styrtet ned og det lynt og tordnet noe helt forferdelig  en halvtimes tid. Jeg syntes det var forferdelig tordenvær men jeg er faktisk livredd slikt vær, veit at smellene er ikke farlig men når det lyner og smeller tett på hverandre lynet er jo det som kan være farlig.

 

Det jeg brukte dagen til før været slo på stortromma er ingen overraskelse tror jeg, jeg tittet etter tomflasker som jeg pleier og det ble noen ikke mange det ble 3 stykker i dag men 6 kroner da og ti kroner da det blir jo litt på en uke uansett.

 

Nå skal jeg avslutte her så jeg ikke skriver meg helt bort og blir misforstått  som jeg blir titt og ofte.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Liker ikke Lyn og torden jeg heller. Men det er sjelden på mine kanter. Overskyet og grått her. Skal benytte dagen til å vaske. Det trengs. Var å handlet mat i går, det mest nødvendige. Skal den 15 til lege for å sjekke hørselen. Har en ørevoks i det ene øret som gjør at jeg er stokk døv. Håper legen får det ut og så testing av hørselen, og høreapparat.
      Ha en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. Det er ikke noe moro med lyn og torden, heldig dere som ikke har det så ofte fikk det været i dag også fyttirakkeren.

        Før det startet opp i dag var jeg på tur og samlet noen tomflasker i solskinnet, men så kom regnet og lyn og torden i dag også det er noe dritt mener jeg da.

        Ja vasking og handling er noe som må til jeg har ikke gjort noen av delene i dag, vaskingen tok jeg på onsdag og handlingen på mandag hadde trengt noe i dag men det får vente til mandag.

        Kjekt å få ut ørevoksen og testet hørsel og høreapparatene.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg