I dag fikk jeg en pakke i posten, fikk den på døra faktisk.

 

 

Jeg fikk den sendt hjem på døra etter eget ønske, for kroppen har ikke spilt helt på lag med meg de siste ukene.

Jeg ble veldig rørt og glad mest rørt da jeg åpnet den for der var det mye som jeg virkelig trengte ikke bare til jul men ellers av året også, og så fikk jeg kokeboken hva skal vi ha til dessert da er det vel mange av dere som forstår hvem pakken var fra.

 

Det var fra Asbjørn og Christine Emilie ja det var fra kokkejævel og kona og resten av familien, jeg ble så rørt og glad for det fine kortet de hadde skrevet så glad ble jeg at jeg faktisk begynte å gråte ja det er jo noe jeg gjør ofte men ikke av glede for å si det sånn.

 

Det fine strikkede sitteunderlaget skal jeg ha med meg i veska mi til daglig, for jeg er veldig mye på tur det var også med to kjempe myke strikkede bomulls kluter som var i min yndlingsfarge lilla en dus fin farge. Med mye mer som jeg ikke skal skrive så mye mer om noen hemmeligheter er vel lov å ha, er bare jeg og avsender som veit hva det er og tusen hjertelig takk til dere to.

 

Ønsker dere to og deres familie en fortryllende fin og god jul og ett fredelig og godt nytt år.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

18 kommentarer
      1. Ja og det var noe som jeg virkelig ble glad for, en pakke til ligger under treet mitt nå med grønt fint papir rundt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    1. Så utrolig koselig med overraskende pakke!🎁🌟🥰
      Det høres ut som det var veldig mye fint i den pakken.🤗
      Kos deg masse!🤩

      1. Ja jeg ble veldig glad og overrasket og glad, det var og er veldig mye fint i den pakken.

        Jeg koser meg allerede og gleder meg faktisk til jul nå.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en god natt.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg fikk det kjørt hjem og han kjørte var ikke så godt kjent her jeg bor, men den kom fram og jeg likte alt sammen veldig godt sitteunderlaget er lagt i veska/sekken allerede klutene har fått hedersplass på badet alt.

        Julen her i huset blir kjempefin og god, det nye året gleder jeg meg til å ta fatt på.

        Ønsker deg og din familie en kjempe fin jul og ett kjempefint nytt år.

        Ønsker deg og dine en kjempefin kveld og en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg og dine.

      1. Ja det syntes jeg også at det er, ble så glad at tårene trillet.

        Jeg skal kose meg veldig i morgen julaften, og fram til andre juledag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og god jul til dere.

        Klem fra meg til deg.

    2. SÅ utrolig koselig det var 🙂 Masse fine ting. Tenker den kokeboken kan være fin å ha også. Og masse andre fine ting. Tenker Christine Emilie har lagt mange timer i sitteunderlaget og klutene 🙂 Dette var skikkelig koselig, skjønner godt du ble rørt 🙂 Kos deg med lille julaften 🙂

      1. Jeg har brukt for alt som var og er i den pakken, der er det nok mange timer i det fine strikke produktene som jeg ble så veldig glad for og ikke minst godsakene ja den kokeboka skal jeg bruke aktivt.

        Ønsker deg en kjempefin lillejulaften kveld

        Klem fra meg til deg.

    3. Så utrolig koselig. 😃👏 Det er deg vel unt, Aud- Marit! Jula er til for å glede andre. Vi trenger å bli sett og bli satt pris på. 😉 Nå blei jeg skikkelig glad på dine vegne. Klemmer til deg.

      1. Ja det er utrolig koselig at noen tenker på meg, jeg ble så glad at jeg gråt en skvett i noen minutter.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Å så koselig å bli satt pris på, AudMarit! Det varmet godt i hjertet ditt – og det kom noen glade tårer! Så innmari godt! God klem til deg – og god jul! <3

      1. Ja nå har jeg sett på grevinnen og hovmesteren og da er julen her, og gjett om det varmet mitt hjerte og jeg gråt i en fem minutters tid.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god jul.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg