I dag er første dagen i februar, det har vært en fin dag værmessig sol.

 

 

 

 

Ja i dag har det vært en vakker vinterdag her med sol og noen varmegrader, skal ikke smøre det mer ut for mange av mine lesere har vel hatt ett forferdelig vindfullt vær i dag. Her i sola har jeg vært ute på tur, og ja jeg fant faktisk noe pant som kommer godt med sånn at jeg får handlet inn litt til helgen. Har en pizza som jeg skal dele på to dager slik at jeg har middag i de to dager, skal bare ha ett brød og litt pålegg og det går nok om jeg finner noen til i morgen tidlig.

 

 

Nå får det være nok om det og over til noe annet, og det er at det er en ny måned med nye muligheter og det skal jeg skrive om nå. Har noen mål og noe jeg skal gjøre og det er to forskjellige ting, skal ikke skrive så mye om mine mål for da blir det ett stort nederlag om jeg ikke får det til når alle veit hva målene er og at jeg ikke har nådd dem. En ting skal jeg denne måneden og det er på kafe en gang, ja det skal jeg i slutten av måneden. Bra det blir for den måneden som gikk fikk jeg ikke gjort det, skal ikke skrive hvorfor men slik ble det bare.

 

 

Skal også prøve å komme meg mer ut der det er mye folk, skulle ha vært en tur i Drammen men da burde jeg vel ha noe der og gjøre.

 

Lag dere en kjempefin kveld og håper dere ikke har for kraftig vind.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg