I dag er det to dager igjen til julaften.

 

 

I dag er det faktisk søndag og to dager igjen til julaften og jeg har prøve smakt det jeg kanskje skal ha til julemiddag, det kan hende det blir denne retten er ikke sikker det kan også bli pizza. Tar det ikke så veldig høytidelig hva det blir, dette er i allefall en burger som jeg laget av linser og bønner pluss en del andre grønnsaker og urter hoved bestanddelen er potet som jeg malte opp og blandet så det ble en fin deig og formet dem som en burger laget ti stykker av dem. De ble helt nydelige og kjempe gode etter å ha panert dem med knust kavring, og man kan ha mye godt tilbehør til dem i dag så vokket jeg noen kjempe gode grønnsaker som jeg hadde hatt til middag i går men du kan jo bruke alt du har i skapet eller i fryser.

 

Julaften tar jeg som den kommer tar ikke den så veldig høytidelig skal jo være alene som alltid sånn er det i mitt liv, men jeg er jo blitt veldig vant til det så da er det bare å kose seg så godt en kan bedre får en ikke gjort det.

 

Ønsker dere alle en fin og fortreffelig god jul og håper dere får det dere ønsker dere til jul, jeg ønsker meg fred og ro i to poser mer kan en ikke forlange her blir det to pakker til meg og tre til Elvis  sånn er det å bli gammel og ingen tenker på deg dette er det jeg veit om til nå i alle fall.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg