I dag er det mandag ny uke men det er jo også 1 april ny måned med nye muligheter.

 

 

 

 

I dag er det første april den store spøke dagen, her inne på min blogg så er det ingen april spøk bare sannhet. I dag tidlig startet jeg som jeg pleier jeg gikk i butikken og handlet det jeg skulle ha for en uke, gjør det alltid mandag morgen klokken 07.00 så er jeg ferdig med det.

 

 

 

Så vendte jeg nesen hjem satte bort varene inn i skapene, så var det bare å sette seg ned ved pc`n for å betale en regning og det er kjempe deilig å få den unna.

 

 

Så var det å lese noen blogger og tok meg en kopp kaffe og en røyk, så gikk jeg og lille Elvis gutten en morgentur og den gikk opp til ei venninne av meg på en kaffekopp så gikk jeg i butikken for henne og handlet.

 

 

Og resten av dagen har jeg oppholdt meg på sofaen, formen er ikke helt på topp man overlever vel det også. Så jeg har ligget og sovet på sofaen i flere timer i dag, avbrutt av en liten ettermiddagstur med lille mann så han fikk gjort det han skulle. Skulle ha prøvd å få i seg litt mat men jeg har faktisk ikke matlyst i det hele tatt, det gjør jo ingenting det heller for da sparer man pengene for den maten en ikke spiser i dag for da sliper en og kjøpe like mye mat neste uke.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg