I dag ble det to turer på meg haha, så blir det sofaen for nå orker jeg ikke mer for i dag.

 

 

 

Ja i dag så ble det to halv lange turer sånn ca 15000 skritt viser min skritt teller, den første turen ble en runde i byen så ringte venninnen min så det ble en tur opp til henne og kaffe og litt skravling. Så gikk jeg opp i butikken for henne, sånn at hun fikk i hus det hun trengte.

 

Da jeg gikk hjem igjen så gikk jeg en lang tur, på disse to rundene så gjorde jeg som jeg pleier og dere som har lest bloggen veit hva jeg gjør på mine turer.

 

Nå er jeg helt på felgen så nå er det sofaen neste, og litt tv titting for bare å få kvelden til å gå og på samme tid få hvilt litt ha ha.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg