Hvor ble det av deg? Bruk refleks i høst mørket.

 

 

 

Ja jeg skulle ønske at vinteren kom for godt nå for det er så mørkt ute, det hadde blitt mye finere hvis snøen hadde kommet nå. Men jeg kommer med noen ord nå som jeg kommer med hver høst og det er at dere må ha på dere refleks når dere går ut på ettermiddag og kveld for dere er ikke uovervinnelig eller et vesen som har innebygd lys i deg. Eller som jeg pleier og si at du er ikke gud som har glorie, du må ha på deg refleks eller andre lyskilder hvis du skal ut i mørket syntes syn i de bilistene som møter deg uten refleks og husk du skal vel være ett forbilde for dine barn. Husk dine barn gjør ikke som du sier men de gjør det som de ser du gjør, går du uten refleks i høstmørket så kan du være sikker på at de ikke bruker det heller så hva vil du lære barna dine.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
    1. Helt enig. Det finnes mange måter å dø på. Å bli påkjørt i mørket pga man er en refleksløs idiot er ikke særlig fristende, – får dårlig ettermæle av sånt. Jeg er fanatisk refleksbruker.
      Ha en fin kveld!

      1. Ja det er jeg også refleksbruker Elvis har alltid på seg noe som gjør han synlig med blinkende lys. Og barna mine hadde alltid refleksvest hodelykt på seg når de bodde hos meg.

        Ønsker deg og dine en riktig god kveld.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg