Hverdagen kom men hva gjør det når det er så mye smitte.

Reklame | Cellbes.

 

 

 

 

Det er så mye smitte her i byen så man må vel være ekstra forsiktig, så hva skal en gjøre være mest mulig hjemme. Kan da ikke være hjemme hele tiden, har vært oppe hos venninnen min så jeg ikke blir helt einstøing heller.

 

Så jeg var også en tur i byen i dag og tittet på folk som styrer rundt, tror det er mange som har gjort som myndighetene har snakket om å gjøre unna noe av jule handelen nå julegaver kan en jo kjøpe når som helst mener jeg da.

 

I dag er det ikke mye å se på på tv, men man finner vel noe å se på så det går greit det. Jeg  kan jo skrive en del innlegg på bloggen i kveld, men det er ikke enkelt når det er så uendelig lite som skjer i livet mitt akkurat nå. Kan jo ikke bare syte om hvor ille det er å være ensom, men det er helt forferdelig å ha ett så lite nettverk at man kan telle dem på en hånd eller skal man si en finger.

 

Når man er mye inne så er det godt å ha klær som er komfortabel å ha på og som også går an å gå en tur eller to om dagen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

Rieker//Cellbes//Sloggi//Cellbes//Freequent

2 kommentarer
    1. Ja huff den smitten. er ikke så mye her.
      Holder mæ unna kjøpesenter, går på nærmere butikk ,rema når det er minst folk der.
      Har mest hjemmekontor, sm fra sykehus jobben.
      Trist at du ikke har så mange rundt dæ.
      Bra du har noen og ei du hjelper med handling o.l.Sikkert godt å kan hjelpe noen.
      Du får holde dæ på avstand fra folk og unngå plasser med mye folk. Ut må en uansett.Godt med frisk luft.
      Håper du får en god natt og en fin dag i morgen.
      Klem fra mæ

      1. Her har vi ganske mange 15 stykker de siste 14 dagene, det er femten for mange mener jeg da, har bare vært ute en liten tur i dag. Har vært hos venninnen min og hjalp henne med å få handlet inn litt, hun jeg hjelper og handle er den eneste som jeg har rundt meg og hun er til stor støtte og hjelp for meg også.

        Ja en får holde seg mest mulig unna folk, godt at ikke naturen smitter så har man en plass å gå. Har ikke vært å handlet for meg selv enda denne uken, så det må vel til utover uken.

        Ja det er godt med frisk luft, det er sunt for både kropp og skjel.

        Natten blir sikkert veldig god for jeg er trøtt som en strømpe, en får jo ikke en bedre dag enn det en lager til selv så da blir den sikkert veldig bra.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg