Hva vil denne dagen bringe for meg ikke veit jeg.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

Sto opp til ingen planer for dagen her i huset så tar jeg det som det kommer, blir i alle fall en tur ut å gå se på folk sånn som jeg pleier. Det kan bli en liten tur det kan jo hende det blir en lang tur også ikke veit jeg, det veit jeg ikke før i kveld hva denne dagen er blitt brukt til for jeg tar dagen på hælen så får jeg se til kvelden hvordan dagen har vært.

 

Det eneste jeg veit til nå er at jeg har spist min sedvanlige frokost som er kjøleskaps grøt, det er en fin måte og komme i gang med dagen leste også noen blogger over en kopp rykende varm kaffe.

 

Nå ringte venninnen så jeg får avslutte her og ta en tur til henne, så da blir det lett skravling over enda en kopp kaffe.

 

Blir litt reklame i dag også, får ta det som det er ingen tvang men moro om noen klikker innpå.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//Under Armour

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg