Hva skal man gjøre i sommerferien.

 

 

 

Jeg har ingen planer for jeg har jo ferie hele året rundt, kanskje jeg skal sitte her på verandaen og kose meg med kaffe, vann og litt mat. Jo jeg kan jo dra på min faste bade plass, blir litt kjedelig i lengden å være alene kan jo ikke kalle det ensom men jeg er faktisk veldig ensom inni mellom hvis en kan kalle det det når jeg er alene dag ut og dag inn.

 

En ting er sikkert at jeg skal gjøre det beste ut av det, håper bare det blir en fin og solfylt sommer her i byen. Kan jo hende at jeg kan ta en tur til nabobyen Drammen, er ikke så veldig kjent der lenger så det blir vel rundt bryggen og strandpromenaden for den veit jeg hvor er.

 

Skulle faktisk ønske at vi kunne hatt ett bloggtreff snart igjen, for da hadde jeg faktisk blitt med husker det var i Oslo en gang men da var angsten og depresjonen så sterk og faktisk styrte livet mitt så jeg turte ikke å være med. Men må vel vente til det ikke er mer smitte eller alle som skal treffes har tatt vaksine, jeg reiser i allefall ikke ut fra byen her før det er mindre smitte andre steder. Er vel noen som mener at jeg er pysete men jeg er vel ikke det av den grunn, må jo være forsiktig så en ikke blir smittet eller smitter andre her i byen har det ikke vært en eneste smittet på over 2 uker nå. Får håpe det holder seg slik, og at resten av landet følger etter sånn at det går å være litt mer sosiale.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg