Hva skal jeg gjøre i dag? Ta det som det kommer tror jeg.

 

 

 

Jeg har nå kommet meg opp i dag  også, å ikke mer enn det men er glad jeg kom meg opp fra senga.

 

Har fortsatt vond rygg men den skal ikke styre dagen min sånn er det bare, har jo latt hodet styre livet mitt litt for mye i livet mitt så det skal jeg ikke la skje mer. Som mange sier bit tennene sammen å gjør som du vil selv om kroppen og angsten prøver å styre meg i ett annet spor enn det jeg vil, nei nå skal det bli satt en stopper for for man blir jo så ensom og alene hvis jeg lar det skje.

 

Nå det siste året så har det vært en sperre for jeg har vært så engstelig å redd for dette helvetes viruset som florerer rundt i landet og verden, ja det har ikke vært enkelt så det er godt at jeg har hatt venninnen min som jeg kan gå til og gå tur i skog og mark for ellers så hadde jeg blitt totalt gal. Selv om noen tror jeg er det så har jeg ikke blitt det enda, men det er ingen god følelse å føle at man blir sett på som en tulling da så nå skal jeg prøve å overvinne den dustete angsten og komme meg opp og fram i livet.

 

Har jo lest noen blogger og spist frokost og drukket en kopp kaffe snart, det er så deilig å følge noen rutiner her i livet selv om det ikke er så mange igjen av dem.

 

Skal også skrive handleliste til i morgen, skal også se på tv for i dag begynner årets elitefotball runder gleder meg stort til å se hvilke lag som vinner eliteserien i fotball denne runden håper på Rosenborg. Den som følger med på det får jo bare vente og se i spenning, jeg håper bare så inderlig at det er Rosenborg jeg da selv om jeg bor her i Kongsberg. Hele mitt liv fra jeg var 13 år og fram til dagsdato så har de vært laget nærmest mitt hjerte, holdt med dem siden da og kommer aldri til å vike for det.

 

Nei nå får det være nok fotball for en stund, nå skal jeg begynne å planlegge dagens tur selv om det regner. Finnes ikke dårlig vær bare dårlige klær spør du meg, ut på tur aldri sur er så godt når du kommer inn igjen og har dusjet å kan legge meg på sofaen å se på tv.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Hei på deg 🙂 Smatt innom med dunder og brak.. neida.. går som regel stille i dørene 🙂 Det skulle det ikke vært på landets fotballarenaer i dag. 🙂 Men litt liv blir det vel.. Jeg skal overvære “kampen om NordNorge” på TV. Har vært litt lunken til fotball i noen år, men ble revet med igjen i fjor. Så får vi se om BodøGlimt klarer å mobilisere nye krefter, med et annet lag enn i fjor 🙂

      1. Hei på deg også kjempe koselig at du stakk innom, jeg syntes da dette var veldig stille og rolig. Bodøglimt klarte seg jo veldig bra i kveld.

        Jeg tittet også på den kampen så stakk jeg over og så på Rosenborg og Vålerenga, der ble det poeng deling.

        Ønsker deg en kjempefin kveld eller skal jeg kalle det natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Fint at du kommer deg ut på tur.
      Jeg gikk 50 min før frokost i regnvær.
      Og fotball bryr jeg meg ikke så mye om.
      Godt st vi er forskjellige.

      1. Jeg må ut minst en tur pr dag ellers så fungerer jeg ikke.

        Jammen sprek du også da, men jeg må ha spist før jeg går ut ellers så synker blodsukkeret litt for fort.

        Ja godt vi alle er forskjellige ellers så hadde verden vært kjedelig.

        Ønsker deg en riktig god kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    3. Huff da så kjedelig med ryggen din ❤❤❤

      Skjønner du er redd for dette viruset, og det er det mange som er. Nå har man holdt ut i litt over ett år, og da er man så nær en vaksine som kan beskytte oss.

      Moro at eliteserien begynner igjen, og jeg gleder meg til å følge RBK i år. Håper på litt bedre sesong for dem i år enn de hadde i fjor.

      Ønsker deg en kjempefin søndag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Den ble litt bedre etter at jeg gikk meg en tre timers tur, og etter jeg våknet på sofaen igjen husker ikke at jeg la meg på sofaen.

        Jeg skal få min første dose nå til onsdagen gleder meg og er ferdig vaksinert den 23 juni.

        De klarte seg sånn passe i dag tok med seg ett poeng fra Oslo, ja jeg håper også at denne sesongen blir mye bedre enn i fjor.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    4. Håper du har hatt en fin dag 😊 Skikkelig møkkavær her. Så kult at du holder med Rosenborg selv om du ikke er trønder 😊💪🏼 ⚽️ Jeg interesserer meg ikke for fotball, men følger litt med når det er OL og VM 😁 Det er det lengste er villig til å strekke meg til for å være med på å lage spenning i stua. Ønsker deg en fin uke 🚶🏼‍♀️Når ferien min starter skal jeg kappe med deg om gåinga!! Har fitbiten klar 😄👌🏻

      1. Ja jeg holder trofast med Rosenborg selv om jeg ikke er trønder, og det kommer jeg til å gjøre til jeg dør.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt og den nye uken.

        Jeg har hatt en fin dag i regnvær.

        Ja det må du bare gjøre, jeg kommer til å gå hver dag. For ellers så har ikke kroppen min det bra.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg