Hva skal en gjøre i dag da?

 

 

 

Det er det store spørsmålet for dagen for min del, har ingen planer men en tur blir det i løpet av dagen ingenting annet veit jeg om. Får vel ta dagen som den kommer og gripe de mulighetene en har til å få en fin dag, er jo ikke noe annet å gjøre enn det å jeg kommer til å gripe den muligheten med begge hender.

 

Får jo ikke en bedre dag en det en lager selv, er jo ikke alltid jeg får noen muligheter å gripe stor sett så er det på slutten av dagen jeg kan skrive noe om hvordan dagen ble for min del sånn er det bare. Har jo ingen rundt meg som kan hjelpe meg å lage meg en god dag, slik er det å være alene i verden skulle ønske det var andeledes men det er det ikke.

 

Noen vil vel si det er min egen skyld, og da er det vel sånn da.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

2 kommentarer
      1. Har ikke gjort stort mer enn å gå meg en liten tur i dag, fint vær og varmt håper hålka smelter.

        Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg